Önskemål på Forumet

Önskemål på Forumet

Postby Anders.Krondahl » 19 Dec 2009, 00:40

Jag har ett önskemål om forumet och det är ifall ni kan aktivera att man kan ha en Avatar här (den är för tillfället inställd på att man inte kan lägga in en avatar), eller ni har planerat att man inte skall ha sådan? för jag tycker det blir mycket trevligare ifall man kan ha avatar och man känner snabbare igen folk som skrivit :)
Mvh Anders Krondahl

Image
Anders.Krondahl

Re: Önskemål på Forumet

Postby admin » 20 Dec 2009, 20:44

Anders.Krondahl wrote:Jag har ett önskemål om forumet och det är ifall ni kan aktivera att man kan ha en Avatar här (den är för tillfället inställd på att man inte kan lägga in en avatar), eller ni har planerat att man inte skall ha sådan? för jag tycker det blir mycket trevligare ifall man kan ha avatar och man känner snabbare igen folk som skrivit :)

Vi har för avsikt att föra över profilbilderna från hemsidan så fort JFusion släpps i en nyare version (skulle släppts typ nu, men har blivit fördröjt).

Vi skall fundera på om vi skall låta folk ladda upp avatarer tillsvidare med förbehållet att de kommer att skrivas över så snart det är möjligt.

Vad tycker du?
Mvh Jörgen Niemi - Admin (dvs är något trasigt kan jag nog hjälpa)
Image
admin
Site Admin

Postby Anders.Krondahl » 20 Dec 2009, 22:48

Om det kommer komma i nästa uppdatering så dem läggs över från hemsidan till forumet automatiskt så är det onödigt att ändra så man kan ladda upp nu lite innan i med att det är så få aktiva på forumet i dagens läge kan jag anse.

Även om jag är lite av en forums/hemsida/media/designer nörd (som inte varit så aktiv med uppdatera mina kunskaper de senaste 2 åren) så kan jag hålla mig ifall det kommer något som är så praktiskt!

(sitter just nu och uppdaterar min egna hemsida för den skall bli lite snyggare och lättare för mig att uppdatera som kör gratis webbhosting och måste göra allt manuellt ^^)
Mvh Anders Krondahl

Image
Anders.Krondahl

Postby thorfluff » 01 May 2010, 00:31

Hej!
Jag insåg att jag, efter att ha reggat mig på sidan och laddat upp en väldigt ful bild, laddat upp en oönskad bild. Jag är inte helt igenkännlig. Kan jag ändra det redan nu?
off: Thor Forsell
Albrecht von Feuerkopf Gilletknekt KH2010
Gruppledare för Hoch Eisengatters Dubbelsoldare.
PM-a MIG OM NI SKA SPELA DUBBELSOLDARE!
thorfluff

Return to Övrigt